2011/10/17

Aku Penat >.< Sangat taww.

Lately latihan kawad yang aku masuk nih punya lah memenatkan .Memenatkan gila >.< Bukan nak merungut tapi dalah exam . Okay cukup :3 Muka nih dah hitam, hitam lagik . MENYAMPAH ! that moment bila korang ada latihan kawad and at 'de same time minggu peperiksaan jugak .Pongeh kan ?  Penat .Tak pernah sebahagia ini . Okay takpe , asal terbaik untuk unit kita . Aku onn jea :)
 Peperiksaan final nih aku merasakan yang aku buat cincai-boncai sangat . SANGAT ! >.< Math aku taktahuk nak cakap apa dah. Okay aku tidur time exam :) Seronok laa . Hee , besok last raptai untuk Hari Anugerah Ko-kurikulum. Science Paper 2 tak hamek pun -..- Jeles tak? Hihi ,yang aku tahuk hari Rabu nih laa penamat untuk segala kesengsaraan aku . Yeay , no more marching lol ;0

# aku rindu AFRZL aku . Kalau kau baca , call lah aku secepat munkin kayy .
 

No comments:

Post a Comment

 
COPYRIGHT♥2011. ALL RIGHT RESERVED by NUR ADHILA ZAMRI