2011/10/20

Dunia Akhir Zaman 3:

Okay first of all , this story that i wud like to share had freak me out already.
 Korang tahu tak pasal ILLUMINATI / DAJJAL / TEORI KONSPIRASI / THE NEW WORLD ORDER ? Okay sebut menda nih pun aku dah seremm bhai .sumpah >.< Aku tanak ulas banyak if nak tahuk research sendirik kayy. Mati aku kalau salah ulas , menda nih sangat sensitif taww.
 yesterday ,friend of mine Syuk ada bagi banyak sangat link pasal dunia akhir zaman .on how ''they'' tipu kita dengan tamadun awal dunia. Jap. korang memey percaya kea pasal tamadun awal dunia started with orang batu bagai ? Hello , ingat lah yang manusia pertama yang jejak dunia nih Nabi Adam . So zaman batu orang batu tuh celah mana bang? :3 K aku sembang lebih padahal aku pun baru perasan menda nih ^^''
  Lagi satu aku di nasihat kan ramai supaya tak terlalu obses dengan Lady Gaga , Beyonce nd Rihanna . Act kan , bukan dorang jea . Tapi ramai kot :3 K , sebab tuh aku jarang layan music luar . Natik punya lah main selit subliminal nd satanic message bagai. Aku tanak >.< Layan local lagi baik . Korang tak suka? #mampos!
  Soo , kita dah tak selamat lagi sebenarnya . Yang patut kita buat , mohon perlindungan dan bertaubat kpd Allah . Yang tukang cerita nih pun patut bertaubat sebenarya. :) Tapi taktahuk lah bila . Korang doakan kayy .
Aminnn (:

No comments:

Post a Comment

 
COPYRIGHT♥2011. ALL RIGHT RESERVED by NUR ADHILA ZAMRI