2011/11/28

Asalamualaikum Bloggers .

Heys Viewer.
Seems macam aku dah lama jea tak hapdet blog kan kan? >.< Im kinda busier than before . Dari hari aku balik kampung and balik pulak KualaLumpur aku terus tak lekat kat rumah . Okeh ,lately byk pulak bangang yang jadik . Dari masalah family , then tempat kerja(im working now) and lastly H.I.M .
Bila kita dah hadap kerja ,balik pulak ad orang buat tahik siapa yang tak behgang kan kan? Tapi , aku just sabar jelah . Menda nih dugaan hidop . Kalau tak jatuh , kau orang tak kan pernah rasa sakit dia . Betul tak? >.< betul kot. ..
 So aku harap. The coming December akan buat aku lagi KUAT , TABAH. aku selalu harapkan ,bulan yang akan datang merubah nasib aku .tapi rasa nya perkara yang sama jadi . SAKIT , itu yang aku selalu dapat. AKu rasa ,kau orang pun sama kan.

No comments:

Post a Comment

 
COPYRIGHT♥2011. ALL RIGHT RESERVED by NUR ADHILA ZAMRI