2011/12/02

I dont care. I want him <:


saat tuh bila korang rasa diri kau dan dia dekat .it kinda feel like heaven yaw >.< betul nih , mesti kau orang rasa mcm tanak lepaskan jea tangan dia. rasa tanak pun sesaat berjaoh kan kan? bila dah sayang tuh .tak ingat apa dah. asyik gayut jea *macam aku lah*. kadang-2 terfikey jugak .kita dok puja dia bagai nak rak .sayang mati bagai. rasa-2 dia berlaku yang sama macam kita tak agak-2? orang kahwin pun boleh cerai ini kan kita .Bila dah terkena nanti ,baru lah nak nangis. Toreh tangan lah ,bunuh diri lah . Haha yang tuh lawak. Tapi yang aku tahu sayang aku memang untuk dia. Tuhan saja tahuk >.< Dia orang ke-3 yang aku sayang lepas maa abah <3.
 
  # Harini genap aku 5bulan sama. Happy eventhoo pernah sakit hati. Ad krisis dan bagai . Aku sayang kau. Sumpah >,<

No comments:

Post a Comment

 
COPYRIGHT♥2011. ALL RIGHT RESERVED by NUR ADHILA ZAMRI