2011/12/06

Hapdet siket KEJADAH harini .

  as im working at 13:00pm aku pun bedal lah tido sampai pukul 10:00 pagi tadik. Bangun jea terus melantak nasi goreng sbub perut dah mintak nyawa >.< Then aku tak ingat lah. Aku rasa aku hadap tevee kot. Aha! Betul lh, ad cerita Barbie kat tv3 tadi pagi. One of her fan Hahahah!

  Dh habes cerita aku gih gosok baju then mandi then siap-siap then melangkah keluar . Oops ,lupa-lupa. Aku salam mak dulu baru keluar (: Naik bus Metro and arrived at 12.45pm . Yaw maybe, nasib baik lh tak lambat sangat sangat kan. Hadap Bluewaves nak tukar pass nd punch card. Okeh great ,then my suffer begin.

  Jaga OS (orangeSorbet). Dgn Kak Peng sama Kak Yah <: Masa tuh Si Dia boleh lak melepak sama dorang. Aku malu. Lantak lh kau nak senyum sampai pagi, aku aku , kau kau OKEH? >.< Then Cyy datang. Dia kerja balik. Dia punch pukul 17:23pm if i aint wrong. Haritu berhenti sekejap fyi. Hidayah ad juga . Shes came wd her friend Malis . i tot she was Manis . K silap. Hug dia sbub rindu . Okeh memang rindu sangat ngan semua rakan . if i cud turn bak ours time >.< #okeh stop it.

  Then ,Aku break pukul 4. Dengan Zul makan kat kantin Jusco. Aku nasi goreng kampung. Dia nasi goreng biasa. Tapi aku rasa sama jea >.< Hush puppies tuh main tolak kerusi lak ai! Nih nak marah nih Hahaha! Dia senyum tak jadi lh nak marah. Dah makan gih lepak kedai YAMAHA kat atas tuh . Chek out 'de latest guitar nd drum yang ada. Si Zul dah usha-usha stick drum . Okeh pick guitar ad yang omey. RM1.20 jea <: #mcm aku nak beli pulok.

   Punch in balik then met Cyy tengah jalan .Lupa nak khabor, V-KI ad part time baru. Nama dia abg Amy . Then Met Si Dia lagik >.< Sumpah aku tak ley blah / Okeh watlek Dhil ,kau ad Afrizal. Ingat tuh/// Ad customer mentak kasut. Okeh 'de shoes was located in stor . Nih paleng malas lah kan. Skali berterabor kasut aku punya kerja. Sabor jelah Kak Wati eh >.< Kasut display , Miss tuh hamek juga. Tak sia-sia aku mendalami stor Hahahaha!

  22:15pm i guess aku gih kutip cash memo. Behlambak HARAJUKU jea okeh GREAT -,- Then , kemas-kemas aku Cyy gih berator . Si Maina boleh lak kan bermesra sama Si biru tuh -,- Okeh 22:30pm semua kambing dilepaskan. Sara cakap babi . Hahahahaha Mampus//// Tukar balik passs then punch. Balik jalan kaki merentasi Sungai Klang yang ''bersih'' #kebabian bersih dia.

  23.15 aku sampai rumah. Mandi makan then hadap LP .
#now while doin my typo im listening to LMFAO. ''everyday im shuffling'' HAHAHAHA!

1 comment:

 
COPYRIGHT♥2011. ALL RIGHT RESERVED by NUR ADHILA ZAMRI